adkuchni on Facebook

E mail...

Blog > Komentarze do wpisu
Zasada trzech emaili

czwartek, 21 lutego 2013, kaha_m

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
2013/02/21 11:02:51
Te zasadę można by przenieść na wychowanie dzieci. Jak coś zmaluje, w myślach udusić, potem wyrzucić przez okno, a na koniec zwrócić uwagę spokojnie "Nie rób tak więcej. To głupie"
-
Gość: Rysio z klanu, *.sta.tvknaszapraca.pl
2013/02/21 11:45:08
Katarzyna z Sosnowca też miała taki sposób, tylko zapomniała tej ostatniej częsci
-
2013/04/20 15:16:38
Pani Katarzyna W### ? :) hehe nie na miejscu żart :P
-
2013/04/20 15:20:37
Pani Katarzyna W.### ? Hehe żart nie na miejscu :) acz śmieszny
-
2014/09/11 13:37:31
Graficy to mają najbardziej przegwizdane, wszyscy co robią strony www, loga, indentyfikacj, torby, magnesy reklamowe i wiele więcej.
-
2014/11/06 01:16:03
Znam to tak doskonale. Mówię wtedy 'klient ma pomysl'. Oczywiście szyderczym tonem...
-
2016/02/17 10:30:55
Mem jest genialny, aż postanowiłem skomentować. Od jutra stosuję to u siebie w pracy :D
-
2016/05/30 12:39:12
Hahah jakbym widziala siebie! :)
-
2016/10/05 11:02:08
Niestety często tak to wygląda
-
2016/10/23 17:44:42
Coś za coś :) przynajmniej jest sprzedaż.


zapraszam: www.internetowagotowka.pl
-
2016/12/19 15:48:16
Niestety takie to prawdziwe :)
-
2018/02/22 11:08:10
Skądś znam taką sytuację :D
-
2018/02/23 08:43:11
No pewnie zasada stosowana przez sporo osób, i tak dedlajny idzie łatwo przekroczyć.
-
2018/03/23 08:37:57
Tak to dokładnie wygląda też nie lubię jak coś do kogoś wysyła a on nawet nie odeśle potwierdzenia dostania czy że pasuje i przejrzy. Poźniej się domyślać że ta cisza to znak że źle było.
-
2018/07/02 13:50:43
Tak teraz wygląda działanie biznesu, dla mnie to po prostu nie dorzeczne, doprowadza to do na prawdę dantejskich scen. Praca nie wykonana na czas, pełen rozgardiasz, nikt nic nie wie, a klient czeka. Podoba mi się trend wynajmowania podwykonawców. Daje to o wiele więcej możliwości, bo z własnymi pracownikami zwyczajnie się nie da. Na dziesięciu tylko jeden będzie porządny niestety.
-
2018/07/03 09:22:26
Skądś znam taką sytuację, jakbym patrzył na swoich współpracowników. Tak to dokładnie wygląda też nie lubię jak coś do kogoś wysyła a on nawet nie odeśle potwierdzenia dostania czy że pasuje i przejrzy. Później się domyślać że ta cisza to znak że źle było. Jest to zasada stosowana przez sporo osób, i tak dedlajny idzie łatwo przekroczyć.
-
2018/10/24 17:38:52
Robię dokładnie tak samo. Z klientem należy żyć dobrze, jednak są takie sytuacje kiedy się nie da i aż w człowiek się gotuje. Daję sobie zawsze dłuższą chwilę na przemyślenia i dopiero wtedy staram się odpisać jak najmilej tylko potrafię :)